Расход в городе: 15.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 12.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Модель 2020, з оновленою магнітолою, і комплектаціями.
Комплектація дуже сподобалась - повний привід, і еко шкіра (тільки посередині сидіння тканина, але м'яка), електропривід сидіння - дуже зручна річ (поки не спробуєш - думаєш що не так і потрібно). багато мякого пластику, але і є глянцевий який дуже швидко покривається подряпинами. Обігрів лобового - плюс коли зранку скло покрите інієм, мінус коли уночі зустрічне авто трішки відблискує тоненька смужка обігріву.
Андроід Авто - просто бомба, і навігація і музика - все в одному місці - на екрані авто.
Проїхав уже біля 3к, поки задоволений. Місця з головою, особливо багажник - поміститься все: і каляска і сумки і мішок з картоплею ))
Підвіска середньої жорсткості - дрібні нерівності не відчуваються, і в кермо не віддають, більші - уже відчутніше.
Витрата пального взимку по місту з заторами (Київ, проспект Перемоги) - біля 15л. По трасі на швидкості 80-90 км\год біля 7.6л, на 100 км\год - 8л. Надіюсь після обкатки ще впаде.
На рахунок варіатора і динаміки: в режимі D - розганяється ліниво, динаміка так собі - економиться пальне; на Ds - все до навпаки - динаміка є на кожне легеньке натискання педалі, мотор працює при 3 тис. і вище.
З мінусів - чомусь не завжди закриваються двері - слабкий доводчик, глянцевий пластик.
Минусы автомобиля:Глянцевий пластик у салоні.
Часто не закриваються двері, потрібно сильніше штовхати.
Підвіска могла б бути і мякша.
Відсутність місця для телефона.
Витрата пального? (після обкатки може впаде).
Нынешнее поколение Mitsubishi обновляется часто. С 2012 года это уже четвертый рестайлинг. Но заметно внешность изменилась только однажды — в 2015-м, когда у модели появилось X-образное лицо. Кстати, после того обновления большая часть покупателей модели объяснила свой выбор внешним видом кроссовера