Модельный ряд Mitsubishi

Отзыв о Mitsubishi Outlander 2020 года


Автомобиль: Mitsubishi Outlander 2020 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Полный привод , пробег - 10000 км, двигатель - 2.4 бензин, комплектация - INSTYLE 2,4 CVT
Автор: Олег (Украина, Львов)   06.06.2021
Расход в городе: 15.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Шукав сімейний кросовер з бюджетом орієнтовно до 28 000.

Рік і 10000 км. Вибором задоволений. Багато місця, хороше світло. Проблем не було.

До того було Chevrolet lacettі. Хотів більше місця, більший кліренс, автомат, бензин. Повний привід вважав би плюсом, але не критично. Пробіги малі, стиль їзди – спокійний (в межах правил + 20). Головна вимога – безпека (подушки, хороше світло, рейтинги NCAP).

Французів не хотів, Німці Дорогі.

Kuga – на 2020 нічим не вражав, мабуть чекав оновлення.
Quashqai – Виглядав меншим ніж конкуренти. Найдоступніший на 2020 повний привід.
Sportage – хороша ціна в базових комплектаціях. Тест драйву не пропонували, крім по території, неможливо перевірити тяговитість дешевших двигунів. Кращі комплектації по ціні дотягувалися до цікавіших машин які нижче. Є сумніви щодо надійності за відгуками.
Tucson – трохи дорожче Sportage, нічим особливим не вразив.
Mazda CX-5 – гарний дизайн, мабуть і драйв. Дорого.
Outlander – Більший, аніж попередні, довша гарантія, японська збірка, більше простору. Гарний огляд на Інфокарі з ведучим Тарасом :)

Думав щодо 2.0 Intense, але в червні 2020 були знижки і за 28300 пропонували 2.4 Instaly 2020 року виробництва. Основна різниця між цими комплектаціями для мене - це світлодіодні фари. Менш важливо – третій ряд, потужніший двигун, підкермові перемикачі швидкості, рейлінги, 18 диски, заднійпарктронік. Якщо комусь потрібно 7 місць то конкурентів нема (тобто вони дорожчі мінімум на 5 тисяч $, а при сумірній комплектації і на більше).

Плюсы автомобиля: Хороше Лед світло + Омивачі фар. Хороші Дзеркала майже без мертвих зон, хороша оглядовість. Японська збірка. Андроід Авто (тільки через USB, не через блютус). Bluetooth hands free. Поперекова підтримка з електрорегулюванням у ВСІХ комплектаціях. Достатньо об'ємний Багажник. Кліренс 215 мм, що є найкращим в класі. Тихий двигун. Плавність АКПП (варіатор) - немає переключень передач. 7 місць (Зменшує розмір багажника, порівняно з 5). Вітрове скло з електробігрівом. Підігрів керма. Гарантія 5 років. ТО раз на 15000 або раз на рік. З моїми пробігами це значить раз на рік. Простий надійний двигун який відходить довго. Можна лити 92, але я лию пульс 95.

Минусы автомобиля: Варіатор декого відштовхує. Цей мав би відходити не менше 150 тисяч по відгуках, тобто надійність варіатора це не проблема першого власника, але може знижувати ціну або продовжувати час при перепродажу. Варіатор може бути недостатньо швидкий для тих хто любить серйозно газувати. Витрата палива. На короткій поїздці по місту з прогрівом може досягти 20л на 100км. На довших пробігах – по місту 12, якщо сильні пробки може бути і 15. На трасі 8. Доволі жорстка підвіска, як на штатних 18" дисках, так і на зимових 16". Скрип сидіння водія (скриплять механізми електрорегулювань). Це не тільки в мене, описано на форумах як типова проблема. Скрип не голосний. Нема зручного штатного місця для телефону. Треба ставити якийсь тримач. З другого боку торпедо велике і плоске - можна туди тримач. На лобовому склі вночі при зустрічному світлі видно нитки обігріву. Не завжди закриваються двері. Треба просто звикнути і трохи сильніше закривати. Це не тільки в мене, описано на форумах як типова проблема. Не всі кнопки на дверях водія мають підсвітку. Досить дивно. Щітки лобового скла могли б бути якісніші.

Совет покупателю: Нізащо не брати штатні гумові килимки. Якщо дають в подарунок - вимагайте щось інше. Вони не прикривають зону лівої ноги водія, тунель кардану на другому ряду. Нема килимків третього ряду і багажника. Все це легко робиться на замовлення (EVA). Штатні диски 18". На зиму поставив 16" - думав буде м’якше. Особливої різниці не відчув. Якби знав - лишився б на 18" - менше клопоту з вибором, ключами, гайками, запаскою. Обережно з наклеюванням плівок на вітрове скло. Скло багатошарове, з обігрівом. Після наклеювання 2 плівок (атермальна і антигравій) бутерброд який вийшов блікує на сонці. Якби знав, то не клеїв би плівок, або клеїв лише одну.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Danubecaptain  

Про вибір написано. А як щодо вражень після року експлуатації? Чи не з'явилось розчарувань у чомусь?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Загшалом дуже задоволений. На мою думку в цьому ціновому діапазоні нема кращого. Не скажу що розчарування, але думав що розхід буде трохи менший. З моїми пробігами це не проблема, хто багато їздить - дилер може встановити ГБО.
Також підвіска таки досить жорстка. Варто спробувати перед купівлею. На щастя з тест драйвами проблем нема.

+2ОТВЕТИТЬ  
vitalii_ts  

clay, У мене споживання пального упало на 1-2 л десь після 25тис пробігу, але у мене 2.0 інтенс.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

пройшов ТО після 1 року. 2900 грн.

+3ОТВЕТИТЬ  
Serhii76  

Пiдкажіть, будь ласка, була інформація в інтернеті, що паливний бак у аутів металевий?? і ніби він швидко ржавіє(

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Mitsubishi Outlander: Mitsubishi Outlander – четвёртый рестайлинг
Mitsubishi Outlander – четвёртый рестайлинг

Нынешнее поколение Mitsubishi обновляется часто. С 2012 года это уже четвертый рестайлинг. Но заметно внешность изменилась только однажды — в 2015-м, когда у модели появилось X-образное лицо. Кстати, после того обновления большая часть покупателей модели объяснила свой выбор внешним видом кроссовера

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Outlander

Mitsubishi Outlander 2019 Mitsubishi Outlander 18.900$ 2019 28.000 км
Mitsubishi Outlander 2017 Mitsubishi Outlander 18.800$ 2017 90.000 км
Mitsubishi Outlander 2016 Mitsubishi Outlander 16.800$ 2016 90.000 км
Mitsubishi Outlander 2016 Mitsubishi Outlander 15.350$ 2016 128.000 км
смотреть все
объявления